Contributors

Saturday, May 5, 2007

Bloodthirst...

Blood ~ Flows in hot veins,
Majestic evidence of life...
A gift unmatched that never met light...

What greater proof of trust is there? Who could deny its powers?
"Drink my blood! Stay beside me forever..."
"A fear of loss without it..."

"Accept my substance through these veins..."
Devoted desciples, conjurers of miracles we shall become,
Descendants of Eternity ~ semigods....

Blood ~ Conquerer of time, master of reality...
Deprived of its body for our sake only...
Flows down a hidden river?
Stands still upon a wound?
I wouldn't know...

Blood is the life ~ Its greater celebration...
Trust my fangs, I will honour you with them...
I am offering you my Life
To lead yours far away...

9 comments:

Dannossiel said...

I am offering you my Life
To lead yours far away...
how true...polu omorfo vampiria...aima...i ousia tis zois...gia posous logous omos tha mastan prothumoi na to xusoume...to diko mas i ton allon...tha pethaines i tha skotones gia ena kalo logo?...

vampiria said...

Νομίζω πως θα πέθαινα dannossiel μου. Για κάτι πολύ δυνατό όμως, τόσο δυνατό που δε μπορώ να το περιγράψω μάλλον... Να σκότωνα όμως, δεν ξέρω. Το βρίσκω πολύ βάρβαρο να πάρεις μια ζωή στα καλά καθούμενα!

Dannossiel said...

sumfono...

FuSmOKer said...

Καλως σε βρίσκω και εδώ!
Πρώτη φορά εδώ και καταρχήν θα πω ότι το όλο design του blog είναι πολύ ''χαρτί''. Γαμάτο!!
Και gothic..!
Μπράβο σε όποιον/ους το επιμελήθηκε!

Και τώρα μια (πολύ ηλίθια) ερώτηση που την έχω χρόνια.
Αν πιεις αίμα (κάμποσο) παίζει να πάθεις κάτι? Και τι?
Γνωρίζει κανείς?
Έχε χάρη που δεν μου αρέσει η γεύση του..

vampiria said...

Καλωσήρθες fu μου! Τα εύσημα για το design πάνε κατευθείαν στον Zelot!! Εγώ είμαι πολύ άσχετη με τέτοια δυστυχώς!
Χαχαχα! Δεν ξέρω αν την ακούς με το αίμα! Δεν έχω πιει ποτέ τόσο πολύ! (Σωστός; :-P)

Zelot said...

Πρώτα μια απάντηση στον fusmoker, τον οποίο ευχαριστώ πολύ για τα εύσημα του design. Το αίμα είναι πλήρης τροφή και να ξέρεις ότι όλοι έχουμε φάει απ'αυτό. Βρίσκεται μέσα στο κάθε κομμάτι κρέας που τρώμε, όχι βέβαια σε μεγάλες ποσότητες, αλλά υπάρχει, άσχετα αν δεν μπορούμε να το διακρίνουμε. Αν πιείς πολύ αίμα (αν και δεν υπάρχουν έρευνες πάνω σ'αυτό!!!), δεν θα πάθεις κάτι ιδιαίτερο. Το πολύ μια στομαχική διαταραχή. Ο κίνδυνος βρίσκεται μόνο στην περίπτωση ιών που τυχόν να έχει το αίμα. Εκτός αν είσαι τόσο φαν, που το βράσεις πριν...

Zelot said...

Τώρα για το post. Μ'άρεσαν πάρα πολύ οι "διάλογοι" και οι συμβολισμοί. Θα συμφωνήσω με την dannossiel για το ως που θα φτάναμε για έναν καλό λόγο. Σαν "σκοτεινό παιδί" κι εγώ, θα σου πω πως μ'άρεσε πάρα πολύ. Καθαρή gothic ποίηση! Όμως παρόλο που είναι σκοτεινό στα λόγια, είναι αρκετά ευαίσθητο στο νόημα. Γιαυτο για μια ακόμη φορά υποκλίνομαι...

vampiria said...

Πολύ μου άρεσε η ανάλυση περί αίματος! Ο "ειδικός" έχει πάντα τον πρώτο λόγο! Πάνε οι παλιές καλές εποχές που το πίναμε μόνο χωρίς ανησυχία, ε; Τώρα πρέπει να προσέχουμε για τους ιούς που κρύβει (πήγαινε για χιουμοριστικό σχόλιο,αλλά μάλλον απέτυχε) ;-P

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια zelot μου! Μου αρέσει πίσω από μια "σκληρή" εικόνα να κρύβω κάτι πιο βαθύ (και μοιραίως πιο ευαίσθητο, ίσως)!

Καλημέρες! Σε φιλώ...

FuSmOKer said...

Zelot τώρα είδα την απάντηση και ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Και εγώ έτσι πιστεύω αλλά μια απορία την είχα :)
Εννούσα να πιεις, ας πούμε 1-2 λίτρα..
Αν δεν είχα πρόβλημα με την γεύση θα σας έλεγα από πρώτο χέρι :)